Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Wednesday, January 11, 2012

Wahai hati..Bersabarlah

Assalamualaikum...


Dear my heart, wahai hati...
 Aku tau kau tu tak mudah terasa dengan segala yang terjadi.... 
Aku tau kau dh bnyak pendam segalanya.. salah aku tak jaga kau dengan baik..

Wahai hati.
Aku harap kau akan terus bersabar dgn segala yang bakal kau lalui, jgn mudah kecewa..please my heart.. Hanya kau yang mampu buat aku rasa gembira. Kau pun tau aku gembira bila kau gembira,. Aku tau kau juga kadang kala terasa dgn segala yang tjadi... tpi itu bukan khndaku wahai hati... Semua yang melibatkan mu terjadi dengan tidak dirancang,,,

Wahai hati,
Sesungguhnya klu kau bduka dh bsedih, sakit sgla tubh badanku.. Jadi jgnlah kau cube sskli utk menyakitkan diri kau sndiri...
Cube tabahkan diri walaupun aku tau kau sgt terluka. pain is what forces us to grow. 
Biar semua org mengatakn pasal kau, asalkn aku mengenali kau sedalam-dalamya..
Kau tak perlu risau tentang bual bicara manusia, cukupla kau menjadi sebahagian dri keperluan hidupku..,
Aku tak harap lebih dri kau, cukup la dgn kau tak mmbuat pkara yang boleh mematahkan dan mencederakan dirimu..

Wahai hati, 
Tahu tak kau bahawa kau sgt bermakna dalam hdup ku?
Tahu tak bahawa kehadiran kau sgt-sgt bermakna?
Jika kau tiada, mati la jasadku ni,... terpisahlah roh dri jasadku. dan aku sudah tdk bermakna lgi..

Wahai hati please be nice to me... :)

Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa