Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Wednesday, January 11, 2012

What i want in My life?

Assalamualaikum..
Hope semua blogger2 dan pembaca-pembaca sekali sihat..

WHAT I WAN IN MY LIFE? 
Benda ni selalu bermain dlm kepala hotak aku ni.. Apa yang aku nak sangat dalm hidup aku ni.. Aku sendiri tak mampu nak jawab dengan betul. Terlalu bnyak yang aku nak dalam hidup ni,, Tapi semua tak dpat diluah dan dilaksanakan... Lagi2 semperna tahun bru 2012 ni.. apa yang nak aku capai.. hummm.. aku sendiri yng tahu...

Masalah demi masalah timbul.. Nampak dan juga yang tersembunyi.. Semua sedang berusaha merosakan dan menghancurkan hati dan kebahagian aku. Makin jauh aku melangkah, makin aku tak faham siapa diri aku sebenar... Rasa kekurangan sgt-sgt. dan aku x dpt kenalpasti ape kkurangn tu ..
Waktu yang berjalan aku hbiskan dgn sia-sia.... lgsung tak ade mtlamat hidup....kosong.,kosong.... rasa sgt tak berguna...  semua perasaan bercampuk aduk.. I need explanation. really need it..apa rasa ni...

Kadangkala tak semua masalah kita perlu dicerita pada org lain, cukup la ia menjadi rhsia kita.. Cukup lah dgn sekadar memjuk hati kita supaya terus tabah, walaupun kita  tahu hati kita tdk kuat utk menanggungnya.. Kdg2 kesakitan itu lebih sakit dari segala-galanya. dan lebih pahit dri hempedu. sepayah dan sepahit mana pun sesuatu maslah itu, perlu kita hadapi...Kdg kala senyuman yang terukir pada bbir tak bererti terukir juga di dalam hati.. Wajah mampu menipu segalanya,ttpi tdak hati... 

Pengalaman juga banyak mengajar aku tentang kehidupan, tentang segala-galanya.. Aku harap kaki aku dapat terus melangkah supaya dapat aku lalui segala halagan di hadapan...



Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa