Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Saturday, January 14, 2012

Sem Baru.Tahun Baru.

Assalamualaikum semua.... 

walaupun dh lama masuk sem baru, tahun baru..... tapi ni entry pertama aku buat untuk tahun 2012 ... Sekarang aku dh x aktif sgt mak update blog ni... Sibuk sgt la.. banyak komitmen yang perlu aku beri lebih perhatian..cehh... Tahun 2012.. aku dah pon sem6... tinggal beberapa bulan je lagi diri aku bergelar perlajar.. Mana arah ku lepas ni? Aku sendiri tak dapat agak.. Hope aku dpt further study. Bila dh nak hbis ni, rasa sedih sgt,, sedih nak tggal kan kawan-kawan, tinggalkan lecture dan tinggalkan tempat aku berlajar tu... Mana taknye, 3 tahun aku kat stu. Dari aku x mengenal spe2, dan distu juga aku mengenali semua shbt2ku.. sesungguhnya aku rasa sgt bertuah sbb ada kawan2 aku skrg.. 


Last sem ni juga la aku rasa aku perlu bnyak usaha.. aku perlu tingkatkan segala galanya. tinggalkan segala kelemahan aku. dan cube kehadapan. Sem ni smua kerja perlu di buat dgn penuh tggungjwb.. Walaupun kdg kala kita tak suka ape yg perlu kita lakukan.. Tapi klu dh ade tanggungjwb, sgla perlu dipikul dgn redha,.. Hope aku boleh jalani smua ni,, dan segala berjalan dengan lancar.

AMIN...


Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa