Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Tuesday, July 12, 2011

Minggu pertama !!

Lamanye aku x update blog ni...grrrrrr... sorilah..sebab busy sekarang...busy ke? hahahhahaha....

Harini dah 2 ari la start sem baru !!! Setakat ni x de berlaja ape2 lagi la.....

Aku nak shre cte siang tadi.....dengan semangat kami semua gi poli, yang paling semangat kawan aku yang Izzati dn fel....Maklumlah ,dorang kena present Finance..hehehhe...semangat dorang tau....Last2 dah sampai poli, clasmate aku call kata class cancel.....pergggggggghhhh..hncur hati...memang duit taxi aku utk aku sje-saja gi poli..hahahhah.dah la satu kelas je arini..so dah tak ada kelas ape lgi..balik la..memang suka sangat kalau mcm ni hari-hari..hehehehhe......

ni antara pic yg dapat aku snap by fon murah aku tu..heheheh..
tuan blog 
mak cik fel
dari kiri jue, fel,sha,mija
ain, hanim,aaina
jue,fel,mija
sha,shida
ayu,wani,anis,cik shidaz
zati ..



Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa