Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Tuesday, July 5, 2011

4 JULAI 2011

hurmm... dah lama aku x jengguk blog ni..hurmm..biase la sibuk sikit nak masuk sem dah.. sem 5. !! yes ! senior...hurmm....


Just nk kongsi cerita la, aku ni lepas hbis prtikal so lepas prtikal mesti kena submit reportkan, so semalam, isnin tu dengan jayanya report tu dah boleh di hantar.. so bile sampai-sampai je kat poli aku dangan kawan2 aku di kejutkan dengan 1 berita...hahahah..terkejut la sangat.. nak tau ape die?

humm..Lecture jabatan aku nak kami hantar report yang dah siap binding !! Ape ni !!! Patot report ktrg memang x payah binding, just letak dalam smpul n poli yg jilidkan.. ni  nak binding plak. n nak yang copy !! yang asal kita simpan. Bagi yang x ade color pon x apa.. janji binding.. Alasan dorang sebab senang dorang nak check ! pe ke benda !! dulu boleh plak x berbinding ! argghhh.. kelam kabut jadinya..

So nak dijadikan cerita ,kawan aku bawk la aku n yg lain gi photostet report tu kat kedai2 kat glemarie.. Time mase tu dalam pukul 11.30 pagi... n kena submit report before 12.30..perghhhhh...

Then dah siap-siap semua kitarang rush2 pergi balik poli dan masa tu dah pukul 12.20.. waaa...lagi 10 mnit... Dah tu kitarng poli selamat la hantar report kitarang !! fuhhhh !! selamat !! tapi x tau lagi la kena reject ke tak. Hope report aku dengan kawan2 aku yang lain ok la..dan kitarang x payah buat pembetulan..



Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa