Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Thursday, May 12, 2011

SAya Sayang kawan-kawan saya



Selemah-lemah manusia adalah manusia yang tidak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang di cari
- Saidina Ali

Semua orang dalam dunia ni ada kawan / sahabat atau rakan.. dan semua orang memang memerlukan sahabat dalam kehidupan kita, tetapi berapa ramai yang mendapat sahabat yang betul-betul memahami dan boleh membimbing kita ke jalan yang di redhai Allah SWT...
Berapa ramai sahabat yang sanggup menemani kita bila kita sedih?
 kawan ketawa memang ramai, tpi kawan untuk menangis memang sikit..
Kawan mempu membentuk keperibadian seseorang, jika baik sahabatnya, baik juga la perilakunya dan sebaliknya..

Aku bernasib baik kerana  aku di kurniakan Kawan-kawan yang baik dan Sudi berkawan dengan aku walaupun aku x secantik Britney , x secomel Taylor dan x sekurus Avril..Aku juga bersyukur sebab ada kawan yang memahami aku.. sanggup dan still bersama aku sewaktu aku memerlukan bantuan..

serius aku cakap

I CAN"T STAND WITHOUT MY FRIEND !!

ni antara kawan yang boleh dikatakan agak rpt dan always tolong aku kalau aku memerlukan dorang,,



Wan Rohaini Bt Wan Zakaria
( Ni kawan aku paling3 rapat dan aku syg die sgt2)



Nurul Ain bt Mohni


Nor Shahida Bt Zainuddin
Dia ni la kawan aku paling hebat, berani...hahha
sanggup gadai nyawa dia bawak aku naik moto g klinik
to shahida : Thank.. aku x pernah lupa :)



Siti Najihah Sakinah Bt Daud



Siti Nur Aminah Bt Ahmad Lizam











Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Walk beside me and be my friend." 



Thank for being my friend

i love u all....






Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa