Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Thursday, May 12, 2011

Benci !!



Aku PALING benci betula manusia yang x reti-reti nak eje dengan betul !!!
Macam sampah je !! taip msj tu.. Ko jgn ingat orang faham sangat..

Sebagai contoh :

-Q tatu naq akap cmne lagi.
-taut a q
- At bilq
- Nantok

WHAT THE JERK !!!!






kau ingat power sangat bahasa yang kau guna tu !! Perosak bangsa kau tau!!


Aku nk bace pon TERGELIAT lidah aku !! semput nk sebut !! apatah lgi nk faham !!


Tolonglah !! Kalau nk msj aku janganlah Gedix sangat TULISAN tu..
MUAk aku !!!




DAN !!!!!


satu spesis manusia lagi yg muak juga la bg aku !!!!!


>>>Manusia tu manusia yang asalnya pakai tudung , keluar pakai tudung 


TAPI  !!!!!!!!!!!!!!!!!


Dalam ALBUM FACEBOOK or kt mana ada picture yang TAK PAKAI TUDUNG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




WHAT THE FISH ????


Ingt bukan aurat juga ke !!!!!!!!!!!


CETEK BETUL PERMIKIRAN KORANG !!!


p/s : kepada yang terasa 'SORRY' .. Ini apa yang aku rasa !!!!


Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa