Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Thursday, May 12, 2011

Asap !!

Assalamualaikum...
 Mulakan apa2 dengan Bismlillah.. :)

Pagi tdi after bjalan2 mengeluarkan peluh dgn mama aku ( kononye nak jogging la ) , hahah...tpi hampeh..jalan mcm orang nk makan angin...
baru 3 round dah 
"mama ,kakak dah penat" hahha... aku la tu... mama aku maintain lgi...

Dan lepas tu mama aku ajak la aku teman pergi kedai nak beli tomato dagn apa ntah.
aku ikut la.. biasanya kitarang pergi kedai MELAYU, tpi sebab nk beli sikit je pergilah kedai INDIA, dekat pon dekat la dri umah aku 
( dekat2 pon tpi naik KERETA gak )

Dahlah smpai tu , dgr la musik2 macm orn India sembahyang tu.. ni x masuk kedai lg ni.. 

then......


Masuk-masuk je...mai aiiiii.. ASAP !!!!

Asap dari bahan pe than dorang bakar masa sebahyang dorang tu..


Aku tgok mak aku dah macm org x betul ..hahhha..... 
mak aku tu bukan boleh bau-bau mcmni... aku tgok muka mama aku macam nak muntah dah..

dan cepat-cepat ambik barang...
Asam jawa dengan tomato

RM3.20.....
Duit mak aku aku peggng aku memang dah x boleh kira dah duit dengan bau cm tu, aku letak je kt meja cashier tu suruh mak aku kire kan.. aku bla...

hahaha.... aku memang gelak gila-gila..mcm nk pecah perut tgok mama aku..tgok muka dia..
hahahha... kecian..


Lepas tu memang dalam kereta x benti aku gelak tgok mama aku.. mama aku kata 
PENING !! PENING !!

mama aku suruh aku mandi smpai rumah nanti.. hahhaha..


P/s : Sesiapa nk gi kdai India tu jgn g Pagi n petng time drng sembahyang tu.....
kalau ada yang tahan bau asap dorang x ape.. hahhaha
;)





Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa