Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Friday, May 13, 2011

Aku selepas LI


Lepas aku habis je LI ni..cuti 2 bulan.. naik sem balik bulan 7.. memang aku suka !!
aku x kje..just dudk rumah.goyang kaki je.. hahahaha.. nak kerja punyalah  malas.. So aku duudk rumah ni online je kje...
 pagi2 bangun terus capai laptop aku ! cucuk brodband aku ni.. walaupun lembab, tapi aku guna juga!

dah lepas connect internet...
First aku bukak google la dulu
Second..Facebook(nadiamtisa)
Dok usha FB...walaupun makin lame Fb mkin bosan
Third. blog aku
Usha2 kot aku follower baru ke..hehhe...kalau rasa ade bnda nk membebel kt sini la.

Fourth.report..

Report yang dri lame x siap2..aduhh..
fifth.yahoo mail.
Last skli aku cek.hehehe

haaa..ni la rutin harian aku.. hahha..kekdang dri pkul 9 pagi sampai 1,2 pagi..online je kerja aku..
Buat report 2,3 jam..on;ine 8,10 jam.. hahha...tu x siap2 report aku..hehehe








Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa