Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Tuesday, January 17, 2012

Voucher RM200

ehem..ehem....sekarang semua budak Poli aku dh dapat voucher buku RM200 tu..kelas aku je tak dapat lagi.. Haiiishhhh.. mesti lambat kelas aku..apapontakboleh..aku dh eksited gile nak guna benda alah tu..mcm2 rasa nak beli...hehehhehehe...tpi syg, bolh beli buku je...hummmm....... Meh sini tgok ape aku nak aku nak buat dgn voucher tu..


1. Buku MUET. ..Buku ni wajib beli...... Harus beli....!!! sbb sgt beguna utk aku refer utk MUET aku nanti.....
2. STATIONERY - Waaa....ni aku paling eksited !!! yeaahhh...boleh la borong stationery bnayk..serius aku 
suke kt stationery2 ni...rambang mata aku klu nmpak bnda alah tu.. !!! 

3. NOVEL - selama ni aku x layan novel....nak try beli seketul dua novel.... mana tau bolh hbis..n minat aku tukr ke novel..hehhehe..tajuk novel tak decide lg.....hummm....any suggestion??


4. BUKU ILMIAH - Buku2 yang bebentu ilmiah....heheheh..xkan nak beli buku2 cinta je kan... makanan rohani perlu juga.... :)

5. BUKU ADIK- saja nak belikan adik aku buku-buku yang die nak..!! kakak yg baik kan? bhahahhaha...

Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa