Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Wednesday, August 17, 2011

Cuti

wouuu.....dah sebulah sey aku x update blog aku ni.....humm..bz sgt la...n x de ape aku nk membebel....
yEs.. hari ni cuti..tapi even cuti ponnn... bosan juga..tak ada apa nak di buat..Study? jauh menyempang lah kan... Padahal bnyak asgnment yang kena aku settle kan.....English, Kastam<..aduii......
Dah la esok kuiz IB.. Baguslah....mangadap je laptop..humm..bosan la... nak keluar mals gila...lagi2 semnjak lift kat umah ni rosak..... Hari2 aku kena mendaki tangga setingga 7 tinggi....OMG !! AKU SANGAT SUKA.. !!! Time2 puasa juga lift nui nak buat hal...entah bile nak elok....masak2....


So cuti arini memang aku dah rasa bosan..hummm......So aku xtau nak cakap apa, just nak say happy birthday kt kawan aki..nak tau sapa??
_
_
Ni ha...
comel kan?

To sha happy birthday !!!! muahhh


Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa