Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Saturday, June 18, 2011

Malunyer saya @_@

Hari ni 18.06.2011, aku hang out lagi dgn 2 org mmber aku....perggghh...kalau time x keluar , x keluar lgsung..kalau dh kluar rjin plak aku..walaupun x de duit..hahhaha...


Hari ni teman member aku IzNy dgn Husna tengok KL GANGSTER...Ni kali ke2 aku tengok cte tu....shamsul, lu memag utg besar la nnti..hehehhe..sebb rmai gak tgok 2, 3 kali cte ni...hehehe...so teman la mmber aku ni...n ktrg decide nk tgok 2 movie....KL GANGSTER dgn SUPER 8...

So dri sini la cte brmule...... dh kat kaunter tcket tu, cek2, crte kitrg nk tgok x mtch mse.....so, nak tgok la SUPER 8, aksited ni....tapiiiiiiiiii...tapi syg...SUPER 8 full book..ade pon seat paling depan skli..barisan pertama.... perggghhh..juling la mata kitrg nnti..soo...tpakse batlkan niat nk tgk cte tu...bncg2, so ktrh decide nk tgok cte '321 CINTA'..

Then beli la 6 tcket...3 utk KL GANGSTER,3 UTK 321 CINTA...
then wktu KL GANGSTER 1.20 pm, 321 CINTA 3.30 pm...

Then dalm pukul 1.10 mcm tu ktrg pon msuk,dengan cnfident nye la....aku pon main ambik je tckt tu,tmpa tgok crte..yg aku tau, HALL 12, n pkul 1.30 pm.... so cri2 seat duduk la kami b3...

5 mnit lpas tu, ade la 2 org prmpuan ni msuk cnma, then dudk seblh ktrg, n tnye la ktrg btul x bris ktrg ni  F10,11, then su una tnye la aku..aku dh pelik la..pdhal seat ktrg F10,11,12...ni dh double seat ni..aku slh ke bdk prmpuan tu slah...

then aku minx tckt prmpuan tu, aku check,btul la pulak F 10,11... then aku cek tcket aku.... F10.11,12 tapi...................................... JAM 3.30 PM..perggggggggggghhhhhhhhhhhhh... malu nyee...ktrg dh slsh msuk hall...hahahhah...hall tu patot pkul 3.30 pm nnti ktrg msuk..tpi mse tu bru kul 1.30pm.. n crte lain...waaaaaaaa...dgn muke slmbe,n cover lau..ktrg kluar..hahaha..nasib laaa gelap..lmou x bukak...tpi org mesti cam bdan aku..hahahha...sungguh aku malu..malu sgt2 oiii...

So the moral, lain kali tgok tckt elok2, jgn main redah,,tu la pasl kalau beli skli 2 mvie, n main ambik je tckt die wihtout tgok tajuk n mase..hahhaha....

So, after hbis KL GANGSTER, ktrg layan la 321 CINTA...hummmm..not bad la...kelakar la..sedih pon ade...spe2 yg belum tgok....try la tgok..enjoy la..sntai !! 
salah stu scene sam(diana amir)

to izny n husna...thnkkk..hehheh

Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

4 budak-budak comot:

Anonymous said...

malunyeh weii.. tu lah laen kali tgok betul-btul. jgan main redah je,kan dah malu -leya-

Anonymous said...

malunyeh weii.. tu lah laen kali tgok betul-btul. jgan main redah je,kan dah malu -leya-

Jj said...

rajin sekarang ni ko p tgk wyg kn?hee

nadia isa said...

hahah..semua org payung la jue..tu rajin tu..

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa