Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Monday, June 13, 2011

Mimpi rupanya..aduhh

Hey semua... Aku ingat aku x nak selitkan cte ni kt blog ni.. Sebb segan kot.. Tapi x pela..sje suke2.

Aku nak story sikit pasal ape yang aku mmpi malam tdi.... mean buakn malam..mmpi siang...hahahha
After aku solt subuh aku tdo balik...dlam 6.30pg tadi, aku tidur balik la..dah jadi kebiasaan aku lpas solt tidur blik..heheh..biase la..tengah cuti..aku manfaatkan cuti ni sebaik mungkin(konon)..
Aku ade mmpi 2 perkara,....1 prkara ni mcm takut, second pkara ni memang NONSENSE...hahaha

PERTAMA

ok2..meh aku cte story yg first dulu....yang first ni..mama aku pakse aku kwen...gila takut akau time tu.. aku memang tak nak..tak ada sapa nk tolong aku..semua paksa aku kahwin...arrgghhh.. aku mengamuk dan terus melarikan diri...gila aku takut situasi mcm tu.. di paksa kawen..pe la kes....arghhhh...kalau jadi betul2 la aku  tak tau ape aku nak buat...




KEDUA
Kedua ni bnyak syokkk la aku... hahhaha....sumpah malu nak crta..hahahha...tpi korang yg bace buat dek je la... aku mmpi...ermmm..ermmm
AARON AZIZ suke aku..hahhaha..tapi aku jual mahall....hahah..ceh..mcm nora lak..
gila x bolh blakan..gilee.... siap propose aku lgi jadi isteri dia..gilaaaa...
dalam mmpi tu die siap pakai bju melayu wrna putih lagi tu..ayoo......dah syokkk2...mmpi tu mmg mcm betulll
sekali aku terjaga dalam mmpi.....laaaaaaaaaa... mmpi rupenyer....kenapa x betul je?

kan best kalau betul....hurmmm,,, xpela...x jdi betul2...mmpi pon cukup la..hahahhaha





Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

2 budak-budak comot:

Anonymous said...

hehehehe

IFA Athirah said...

aaron aziz!!!!enseeem!!! http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa