Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Wednesday, June 15, 2011

15.6.2011 terbaiikkkkkkkkkkk....de doommm

waaaaaaaaa...harini bfday mama aku.....happy birtday mama....
dan  hari ni movie time.... !! penat2.... event keluar lambat, sebab cik intan kita lambt, tapi best arini.... ari ni aku tengok KL Gangster...waaaaaaaaaaa.....marvellous !! wa cakap sama lu, ini movieee bom bast tikk..... gua gerenti lu org yg tgok x menyesal.....



Sangat best, enjoy je tengok....balance la cte die..ade sedih......but lagi best bab2 action tu...walalweeeeeehhhh....aaron as malek terbaik la u.....cayalah aaron aziz....♥

Ni sini aku crta sikit sinopsis mvie ni..mne dh tgk..buat2 lah x tgok.. xyh bce pon x pe...

Crte ni pasal malek (aaron aziz) yang meringkuk dlm pnjara selama 5 tahun sebb jnyah snjata n die msuk sbb shark (shamsul) belot ma sne die.. before 5 tahun tu, malek dgn king (ridhuan hashim kot..lupe la nme die..heh) tu yang bgunkan kmpulan ggnster,kire KL tu drg yg pegang la.... then shark as anak tiri king dh belot sama malek....
♥ 
Jai (adi putra) adik malek juga slah sorang ggster gak.. Tapi die bawah Dragon( corrie)...n watak fadil aka abg long dil (zizan) sgt fun...enjoy...zizan lu the best la zizan..... memaang naik pecah perut aku tangok kau zizan oiii........

Yang selebihnyer? nak tau tgok la..tak best la aku cerite.. Nanti x gempak..♥

Dari ranting 10, aku bagi 10 laaaaaaaaaa.....♥



then after tgok wayang kat bukit tinggi, memang xtau nk buat ape, jejalan kt tasik shah alam..hahaha...x de keje..memang x de keje... hahahha......btw, aku enjoy la hari ni....to wan , yana ,intan..thanks sangat2 eh.....



♥ ~✿✿ ~ ♥









Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

3 budak-budak comot:

Asmidar Mat said...

best kan????? haaaa

nadia isa said...

ida....best sgt weii..rase nk tgok 3,4 kali..hehhehe

nadia isa said...

ida....best sgt weii..rase nk tgok 3,4 kali..hehhehe

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa