Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Tuesday, May 10, 2011

Tentang aku

Meh aku kenalkan diri aku dulu.... 
nama dalam surat beranak NURUL NADIA BT MT ISA, lahir pada 29 Disember 1991.. n IC aku  08(PERAK mari). Budak biasa je.. sangat2 biasa.. tak ada ape lagi keistimewaan aku (aku ckp sbb x jumpa lagi pe KEISTIMEWAAN aku) sapa tau bgtau aku la....hehehe

Cita-cita aku perghhhh..tinggi la sgt..konon nk stdy smpai dpt PhD... boleh ke? hahhaha... mmg angn2 x bolh bla.. n aku arap tcapai la eh. heheh..

Sejak aku lahir lg aku x tinggal dengan family kndung aku, aku jage oleh mama aku skarang.. dia ambik aku jdi anak angkat dia lepas 2 hari aku dilahirkan... apa2 pon aku stil syg mak kandung aku...Tapi syg lg aku kt mama ankat aku...
hah....ni mama aku.... aku syg die sgt...even aku buakn lahir dri rahim die, die still angap aku mcm ank die gat..thank u mama... 


and bile kt sini aku kakak kpda 3 org adik2 aku yg NAKAL + DEGIL




hah...ni adik aku..
yang LELAKi tu num 2..bwh aku =Ahmad SUFri
sebelah die tu num 3= PuteRi Nur Nabila ( die je ade puteri..jElesss)
n last tu, num4...sgt2 manja + gedix. =NuruL NatRah





hah..ni yg lasT ni..amcm? cNTik cm Aku x?haha


hah..hujung tu bapak aku......


amacm? mmg xde iras2 aku kan?hahahah.........
knpe?
 jawapannyer dh ade kt atas.. :)

hmmm...dah...cite stop smpai stu je...

hmm.. aku budak biasa je, nk kta pndai memang x la kan.. sekolah pon biasa2 je..

aku membesar di RAWANG, dan berpindah ke SERENDAH....

Sekarang sedang brusaha menghabiskan plajarn untk dapat DIPLOMA....(Lame lg kot...stahun lg)

mmybe dah hbs nk smbg lg la.... n bcte2 gak nk bukak satu bisnes 1 day nnti... :)

hmm..klu nk crte kisah hdup, mmg pnjg lebar, n x de pe yng menarik. so, better STOP sampai sini je,...'


so smpai sini sje :)

Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa