Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Tuesday, May 17, 2011

Report oh Report !

 Semalam niat dihati nak siapkan report dan nk jumpa kawan aku minta dia tolong , sebab report dia dah pon siap dan dh hantar pon.. So mmg berkobar2 lah....

cadang 3 orang jela nk jumpa... yg lain x bolh . ada hal..

8.30 am aku dh kluar rumah, sbb takut lambt..
8.45am  aku smpai rawang... tunggu2, lepak kdai ex-ali corner tu ! 
then member aku bg msj dia kata di tpaksa dtg lambat, sebb anak sedara dia dtg n kne jaga.. so,fine..ok ja...
n kawan aku sorang lagi smpai dalm pkul 9.45 mmg melanggut la aku tnggu !! aisssssshhhh...


dah lepak2, kawan aku yang nk dtg tu msj !
' nadia aku x jadi dtg la. sorry..sorry sgt'

arghhh !!!!!!!!!!!!  aku x mrh la pon, cume bila report aku ni nk siap... so borak2 je...
report stu pon x jalan.. 
penat aku heret laptop aku kesana sini !!

klu reramai lepak x apa juga !!1 ni dua org je ! dgn mun lagi !! argh.. bosan btul ! asyik dgn dia je..hahah


so, nk dpndekkan cerita, mmg rasa bnyk mse tbuang ! ptt la aku mcm mls je nk pergi pagi tu.. rasa mcm nk postpone  je !!


to HUSNA : Belanja aku nnti sebagai ganti rugi

to AIN : Pasni x nk dh lah keluar berdua je dgn kau !! hahahah


Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa