Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Monday, May 30, 2011

30 MAY 2011

Hari ni aku luangkan masa dengan kawan aku tgok movie !! dekat mid valley je.. x jauh pon.. hehehe.. movie kitarang tengok pe lg..KARAK.. Mula malas nk pergi.. tapi bila kawan aku kata nk support movie..ahh..cun sgt la... dah lah diesponsor movie... tambang train pon free.. aku suka benda free.. thank eh wan..yana...

aku ulas sikit crte dia eh...
Crita dia oklah.. not bad la... best sebb tgok kt cinema.. bunyi je lebih !! memang aku ttup je la mata ni.. crta seram macm ni standardlah kalau terkejut2.. so.. memang banyak terkejut ! huh.. gugur jantung aku... 

Tapi x suka la ending crita ni.. sedih pulak.. sedih... Sapa2 yg belum tengok..tengok la..aku nk tgok PIRATES la !!

nah tgok kawan2 aku..ktrg pergi ber3 je.. xramai pon !
NURUL YUHANA NADIA

NURUL NADIA & WAN ROHAINI





Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa