Selamat datang ke Ruang Nadia Isa.Terima Kasih kerana sudi melawat blog ni.Jangan lupa FOLLOW ye. Kalau rajin tinggalkan komen anda dan 'LIKE' blog ni.

Follow me on Twitter

Pages

Monday, June 6, 2011

Berat aku naik lagi...

Arghhhhh !!!!! 
GEMUK !!
 GEMUK...
aku memang gemuk... x payah cakap dah.. dah lama aku tau..

aduhhh..tdi aku timbang....dan...dannnn.....BERAT AKU NAIK LAGI...BANYAK SANGAT naik...aduhhh..kalau 5,6 tahun lgi mau 200kg aku ni..ouuuuuuuuuuhhhhhhhh...no... xnk laaaaaa... x nak la mcm ni...

Aku x nak...aku dh x tau nk buat ape lgi...hurrmm,,, kalau aku diet semau jadi separuh jalan je,,,,
diet, london weight,jusmte semua dh aku try...tapi semua separuh jalan.... aduii...
Timbang2 tadi agak terkejut sgt..ingat naik sikit je.. then mama aku ckp, 
" Tu la kau.. x lama lagi kereta kau dah x muat masukk" 

Tak nak jadi macam tu la...hurmmm...sumpah rasa sedih gile.....
Tak tau nk buat macam mane dah... semua jadi sekerat jalan...


Masa aku join londomnweigh management tu turun gak almost 20kg, dlm mse 3 bulan...then aku smbung study.. x buat dah.. dan bile dah study tau2 la..makn je ape nk...... ade masalah ke xde ke...sakit ke x sakit ke.selera makan aku mesti ada... x faham la...sedangakn aku tgok klu kwn2 aku skit smeua mcm x selere je nk telan makaana..aku plak...sental je,....telan semua,,, xtau la aku....hurmmm.... rasa down sgt.....
aku x malu aku GEMUK!!
tapi aku x suke badan aku makin lama makin naik....
somebody tolong la bg aku semangat nk kurus n berusaha betul-betul..
Aku x nak la 4,5 tahun lagi aku keluar dalam berita sebagai PEREMPUAN TERBESAR DAN TERBERAT,,..oUHHHH no...... tak nak..tak nak......
pic x senonoh sikit..hehehe...aku xnk macm ni....:(
aku x mmpu nk tolak nk kata tidak kat makana..hurmmm..mcm mne aku nk bg smngat kat diri aku..mcm mne aku nk staykan usaha aku tu smpai aku kurus...Sebab semuanyer separuh jalan....
 


Dah habis baca? kalau suka sila LIKE

0 budak-budak comot:

 
Segala yang tercatat di atas adalah Hak Milik Terpelihara Nadia Isa